Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2015

Το ταξίδι της Γ τάξης ξεκίνησε...

...και θα προσπαθήσουμε να περάσουμε όσο πιο όμορφα μπορούμε.

Μέσα από το μάθημα των εικαστικών προσπαθήσαμε να απεικονίσουμε όσο πιο καλά μπορούμε το στόχο που έχουμε σαν ομάδα. 

Να μάθουμε να συνεργαζόμαστε.

Μιλήσαμε για τα μορφικά στοιχεία που χρησιμοποιεί ένας ζωγράφος προκειμένου να φτιάξει όλες τις μορφές που θέλει..

Χωριστήκαμε σε ομάδες,πήραμε μαρκαδόρους, ξυλομπογιές τέμπερες και αρχίσαμε...




...το ονομάσαμε..

 ...ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ...
και θα είναι ο οδηγός μας τη φετινή χρονιά.

Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2015

"Ταξιδεύοντας" 2 - Γιατί project και τι σκοπεύουμε να κάνουμε;

1. Οι μαθητές χρησιμοποιούν ευρεία γκάμα γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων

2. Απαιτούνται ανώτερες μορφές μάθησης και νοητικές δεξιότητες,

για παράδειγμα...
Δημιουργικότητα
Πλάγια σκέψη

Ανάλυση
Σύνθεση



Αξιολόγηση

Αυτοπειθαρχία






project:"Παραμύθι μύθι μύθι το κουκί και το ...ποντίκι" - Ετικέτα Ποιότητας eTwinning

Στο πλαίσιο του "eTwinnining National" και για τη σχολική χρονιά 2014-2015, συνεργαστήκαμε, δύο σχολεία με τέσσερα τμήματα.

Οι μαθητές των Β1 και Β3 του 12ου Δ.Σ. Ζωγράφου και των Α΄και Β΄τάξεων του 14ου Δ.Σ. Ηρακλείου Αττικής.


Παρουσιάσαμε τα αγαπημένα μας παραμύθια με ένα διαφορετικό πιο σύγχρονο, αλλά όχι απαραίτητα και πιο αποτελεσματικό τρόπο, τα ψηφιακά μέσα. 

Κατά τη διάρκεια του έργου δημιουργήσαμε τα δικά μας παραμύθια, τα δημοσιεύσαμε σε ψηφιακή μορφή, ασχοληθήκαμε με τη μελέτη των αφηγηματικών μορφών και με την εικαστική απόδοση των παραμυθιών. Οι ΤΠΕ διευκόλυναν τη συνεργασία των δυο σχολείων και την επικοινωνία μεταξύ των μαθητών και των εκπαιδευτικών.


Μετά λοιπόν από μια σχολική χρονιά προσπαθειών....και αποτελέσματος...
...λάβαμε από την υπηρεσία etwinning το εξής μήνυμα:

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2015

"Ταξιδεύοντας" 1 - Εν αρχή…

Η συνεργασία μας ξεκίνησε μετά τη θέαση του παρακάτω βίντεο.
Αναφέρεται σε μια αποικία άλμπατρος, σε ένα νησί στο Βόρειο Ειρηνικό Ωκεανό.
Το βίντεο λοιπόν, περιγράφει, αφηγείται, δείχνει και «πονάει». Οι εικόνες που θα παρακολουθήσετε δεν έχουν προβολείς, δεν παρουσιάζουν διάσημους, είναι σκληρές, αλλά τις μεταφέρουμε εδώ, γιατί απλά είναι αληθινές.



Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2015

Ξεκινάμε....το "Ταξίδι"

Μια νέα χρονιά ξεκίνησε γεμάτη αισιοδοξία ,χαμόγελα και ελπίδα...


Ξεκινήσαμε την ενότητα της ΓΛΩΣΣΑΣ :
Ας γνωριστούμε καλύτερα...
Αποφασίσαμε να καταγράψουμε πληροφορίες για τον εαυτό μας. 

Πήρε ο καθένας μας ενα μικρό χαρτόνι και γράψαμε πράγματα που μας αρέσουν και κάποια χαρακτηριστικά μας. 

Ενας μαθητής αναλαμβάνει να τα συγκεντρώσει και το παιχνίδι ξεκινά:

Διαβάζουμε μεγαλόφωνα το κείμενο και αναρωτιόμαστε - προβληματιζόμαστε,  σε ποιον ανήκει..
"Ποιανού ειναι το χαρτόνι;" 

Στόχοι:
  • Μαθαίνω να συστήνομαι
  • Δημιουργώ προϋποθέσεις για σχέσεις συνεργασίας
  • Εξοικειώνομαι επικοινωνιακά με τη χρήση των ρημάτων είμαι και έχω.

Φτιάξαμε επίσης ο καθένας μας ένα αίνιγμα για τον εαυτό μας και το τοποθετήσαμε στο ταμπλό της τάξης.

Τελειώσαμε τη μερα με την αφίσα της Γ τάξης.

Ξεκινάμε ....το ταξίδι.